Grattis alla Stockholmare!

Jag kommer på besök igen!!
Denna gången har jag packat en karta. För jag ska bo i Vasastan. Vi hittar inte där. Eller jag hittar inte där. Bonden har en inbyggd gps. Han är ungefär som en flyttfågel.
En flyttfågel som helst vill vara hemma.

Vår bokning beskrivs så här:
Två nätter i ett trendigt Superior rum inklusive frukostbuffé. Hotellets Superior rum är inredda i en spännande klassisk modern stil i färgkombinationen rött/rosa. Rummen som alla har platt 32" LCD TV har även parkettgolv, arbetsbänk, kostnadsfri trådlös internet uppkoppling, badrum med golvvärme, hårfön och självklart är det helt rökfritt. Dessutom så har alla Superior ett stort panorama fönster och en glasad fransk balkong från golv till tak.

Arbetsbänk?
Varför en arbetsbänk? Är det en sån jag har i köket? Men jag ska ju ha husmoderssemester, inte stå vid arbetsbänken? Jag fattar noll.






Jag vill ha sånt här väder när jag är i Kungliga Hufudstaden. Vem tar på sig att ordna det?

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Om ni ställe rom GPsen västerut kan jag guida er i Vasastan. :-)

Trevlig resa iaf!!

2009-12-10 @ 23:28:56
Postat av: eva

jaja...arbetsbänk å arbetsbänk...

ni får väl använda fantasin;)

kärt barn har ju många namn, eller hur det nu var?

Välkomna till hufvudtaden, den kungliga å allt!

2009-12-11 @ 10:25:56
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: Tove

Hade du bott på Kungsholmen istf Vasastan så hade jag ordnat både väder och aå hade du sluppit arbetsbänken. Men, men, du har gjort ditt val. Försök att ha en trevlig helg trots det!

2009-12-11 @ 13:33:23
URL: http://snovas.blogspot.com
Postat av: fröken Elin

Gustav: Jag återkommer om vi ska till Götet!

Eva: Återkommer med vad fantasin utvecklade sig till... ;-)

Tove: Du ska minsann få guida mig på Kungsholmen någon gång! Kommer du till slätten kan jag guida här. Det finns en grusväg och massor av åkrar. Dessutom finns det vindkraftverk! ;-)

2009-12-11 @ 14:47:15
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

Oj, nu har du två guider på Kungsholmen! Jag anmäler mig som frivillig! Min specialitet är naturstråk :-) men det kanske inte är vad du vill se i stan!



Trevligt besök! Vi får hälsa på varandra om vi råkar ses på stan (troligt i julträngseln) :-)

2009-12-12 @ 23:56:38
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0