Jag kom tillbaka snabbt!

Tack snälla ni.
Bloggstressen har gått över för den här gången (och ersatts med "skriftliga omdömen-stress, som snart kommer över gå i utvecklingssamtals-stress, räkna inte med många blogginlägg då).
Kul att ni gillar mig för den bloggare jag är.
Men glöm inte att jag är en stor ironist, så det var inte så illa som det lät (men det var kul att få fler kommentarer än vanligt!) Och ärligt så vet jag knappt vem Foki är, men hon låg överst på aktiva-listan när jag kollande. Jag har läst hennes blogg en gång, när hon hade vunnit blogawards. Hon hade en stor rosett på ändan, eller var den nu satt (det kan ha varit huvudet, jag borde ju sett skillnad, men men...)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0