Fortsättning följer!

Jag har precis sett trailern inför årets "Bonde söker fru". Så nu kan mina ironiorgier börja:

Bonde med dejt vandrar i den otroligt vackra, blommande rapsåkern.
Så romantiskt och idylliskt.
Så där gör självklart alla bönder.

Nej, vem fan går på promenad i rapsåkern????!!!!
Inte jag. Inte Bonden. Han skulle bli vansinnig. Man kan ju trampa ner nåt. Om man inte har käppar i händerna så har man inte där att göra.

Har ni sett den där reklamen för Milda (tror jag det är) flytande margarin? Där man får följa rapsfröet, till växt, till blomma och sen till... Milda maragarin??
De missade visst en del i växtprocessen. En väldigt väsentligt del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0