Fröken Elin - Anti-egoisten!

Jag var ju och shoppade igår. Tro nu inte jag var så egoistisk att jag brände alla de där
1000-lapparna på mig själv.
Nejdå, jag tänkte minsann på andra!

Soffan blev jätteglad för den här nya kudden!

 

Mitt ansiktsvatten har känt sig ensamt en längre tid. Därför köpte jag en rengöring som sällskap.

 

 

För att göra syrran glad köpte jag nya sockar. Inte till henne utan till mig så klart. Men hon kommer gilla det, för hon tycker alltid att mina sockar är hopplöst slitna.




Jag hade min tegelröda kjol på mig igår. Den vägrade gå ut från H&M om jag inte köpte den här härliga blå tröjan.



Snyggt va?


Jag kom inte ifrån att köpa det här linnet, för Sofie Fahrman har sagt att ingen kommer ifrån leoparden i år. Jag vill ju inte göra henne ledsen.




Fast leoparden propsade på att jag köpte något till (att dölja den med!)




Matsalsbordet blev alldeles till sig över denna nya ljuslykta!




En annan som kommer bli alldeles till sig, det är Bonden. Jag köpte detta till honom (nej, han ska inte ha det på sig, eller?)




Sen, när jag tänkt så på alla andra, kände jag att jag kunde unna mig något. BELÖNA MIG!
Krås är lite trendigt nu...




Därför blev det två...




Broderier är underbart! (Om jag slipper göra dem själv!)




Och så lite härlig färg!




Jag höll på att glömma denna! Som jag har letat efter en snygg omlottklänning. Äntligen! Man blir ju så snygg i omlott!






Så nu vet ni det! Fröken Elin, hon tänker aldrig på sig själv, bara på alla andra!


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Prexis, du tänker då på oss läsare! :-)

Snygga kläder!

2009-09-25 @ 00:13:33
Postat av: fru furman

Kudden var inte till soffan utan till mig som ska sitta där och sippa vin snart! :-D Leopardlinnet var as-snyggt!!!

2009-09-25 @ 09:34:26
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Bravo, lilla gumman, att du köper ordentliga sockar. Det känns bra i mitt storasysterhjärta. Ja, jag vet att jag har socknojja!!

2009-09-25 @ 14:49:26
URL: http://www.123minsida.se/starck
Postat av: Anna

Åhh sikka snygga saker du köpt! Shit va avundsjuk jag blir nu =) Och vad hittade du lyktan till bordet? MÅSTE HA!!! Puss o kram

2009-09-25 @ 23:27:32
Postat av: fröken Elin

Anna: Lyktan kommer från Åhlens, bara 175:-, sådana brukar vara mycket dyrare! Den lyser jättefint, klart att du ska ha en till ert nya hus! PUSS!

2009-09-26 @ 10:27:15
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Ting

Vilken fenomenal shopping!

Nu blir jag jättesugen jag med!

2009-09-26 @ 21:05:46
URL: http://tingeling579.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0