Sicket folk!

Jag har precis tittat på "Svenska Hollywoodfruar".
Herre Gud!
I programmets intro utlovas avundsvärt lyxliv.
Ta t ex Mrs Anna Anka, gift med Paul Anka. Hon beskriver sitt äktenskap som ett jobb. Hon är förpliktigad att ständigt följa med sin man på varje konsert, att vara vältränad (läs mager), stylad och snygg (läs plast) och att ställa upp på avsugning när maken vill. För detta får hon all sköns lyxartiklar och kan köpa smink för 16 000 dollar i månaden.
Hmm, vad är det nu man brukar kalla ett sånt jobb?
Lyxliv?
Nej tack!
Naturligtvis kommer jag att fortsätta att titta på programmet.



Polisens bild på fru Anka.

Kommentarer
Postat av: fru furman

Jag tror Anna Anka är ondskefull, på riktigt. Fy vilken vidrig människa!!!

2009-09-14 @ 22:20:51
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Ja, såg du hur ondskan lyste i ögonen? Nästa gång ska hon stormskälla på trädgårdsmästaren. Det måste jag se! Troligt att vi är avundsjuka på henne! Faktiskt inte ens på väskorna, om man måste vara som hon. mardröm

2009-09-14 @ 22:32:57
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Haha, min Facebook-wall är full av folk som skriver av sig i sina statusar om programmet... Och jag som inte kollade utan betalade moms å annat trist. ja ja, jag får ta det nästa vecka. Verkar "sevärt"! ;-)

2009-09-14 @ 22:33:57
Postat av: fröken Elin

Klart du ska se det! Men vad säger ni, ska vi starta en facebook-grupp?

2009-09-14 @ 22:53:10
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Ting

Jag vill vara med i den facebook-gruppen! Hahaha!

2009-09-15 @ 05:41:38
URL: http://tingeling579.blogspot.com/
Postat av: Flygis, the duckhater.

Fejjan hit och fejjan dit. Överallt läser man om fejjan. Men, allvarligt. Googlar hon på sig själv? Nu skulle det väl i och för sig vara på sin plats att avslöja att jag har googlat på mig själv ett par gånger, men det är bara fyllebilder från diverse uteställen man kommer till. Alltså erkänner jag inte detta. Vilken jävla subbsubba hon måste vara alltså. I hate her. Och jag undrar varför inte Herr Anka skaffar sig nån snygg blondin i sann Hugh Hefner-stil. Om det bara är en snygg fru som kan suga bra, då funkar ju vem som helst bättre än Fru Anka. de delade ju inte ens säng på resorna. Vad har hon betalt för, egentligen, kärringen? Alltså, om man inte ligger med sin man då och då, vad gör man då för att få stålar? Jag kan hålla på och skriva hur länge som helst om satmaran, men nu hinner jag inte mer. Men allvarligt. Vilken jävla subba. Jag måste nästan mörda henne.

2009-09-15 @ 17:48:02
URL: http://the-airhostess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0