Varning!!

Om ni (som inte är från Bynn) åker förbi Ödeshög en fredagseftermiddag, gå inte in på Ica!!!
Jag fattar det inte, har folk inga jobb?
Att jag är där är ju självklart, jag har ju jobbat klart då.
Sen är det något alldeles särskilt med den 25:e. Det är många som behöver fylla på med tvål och schampo då. Troligen har det varit slut de sista två veckorna.
Alltså handlade jag bara det nödvändigaste, mjölk, chili, ingefära, kyckling och kattsand.
Jag tänker inhandla helgmaten i den mer förnäma staden Vadstena. Den kan vara förnäm, för Gustav Vasa byggde ett slott där en gång.
Där finns den lite mer exklusiva butiken Östenssons. Så fin mat. I vissa lägen överdrivet dyr. Men gångarna är bredare där, så jag behöver inte komma så nära inpå andra personer.
Fast allra först ska jag till Fru Furman och dricka vin!

                  

Kommentarer
Postat av: fru furman

Dä va trevlit å ja tycker att vi måste göra det igen innan den 17 okt.



En vardag med Jane Austen å bara liiite vin kanske?

2009-09-25 @ 23:21:33
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Jag är på!!

2009-09-25 @ 23:26:12
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0