reserapport!

vilket land. allt är stort. bilarna är stora. männskorna är stora. jordgubbarna är stora. just det.
shoppingen är stor. det här kommer att bli en sådan resa när man inte räknar ihop vad man shoppat för. absolut inte. men väskan lär bli full hem.
nu är vi i santa barbara och har det grymt bra, lite för bra.
njuter.
bara njuter.

sen tycker jag att de amerikanska toalettstolarna är en sak för sig. sen har de inga toalettborstar. amerikanarerna bajsar renare, helt enkelt.

så är det.
jag har druckit vin, så bättre blir det inte.
hur mycket saknar ni miss Elin, ärligt..... (jag kan inte göra frågetecken på mac)

massor, eller hur.
sen vill ni väl veta hur bra hon har det, och om allt hon shoppat.
lugnt, det kommmer.
håll ut!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina

Väntar med spänning!!

2010-04-14 @ 09:30:13
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Låter som om ni har det toppenbra. Ser fram emot ytterligare rapporter!

Kram

2010-04-14 @ 18:56:24
Postat av: eva

nääää...fy fan säger jag. det är det jag säger.

det är mycket bättre här hemma.

jordgubbar har vi i frysen. och toaborstar på ikea för fem spänn. vin har jag hela skåpet fullt med. och det är JÄTTEMYSIGT när det regnar hagel på våren. Jättemysigt. Hör du det? ;)

2010-04-18 @ 23:24:59
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: furman

alltså borde ni inte va hemma nu? Är det Islands askmoln som jäklas?

2010-04-19 @ 11:39:57
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Eva

Klart vi saknar miss Elin jättemycket. Kom hem snart!!

2010-04-19 @ 18:32:06
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Till alla läsare! Min lillasyster Elin och hennes bonde har suttit fast i New York sedan i lördags pga vulkan-askan. Eventuellt kommer de med en flight till Arlanda nu ikväll, måndag. Håll alla tummar för att planet lyfter!!

2010-04-19 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0