Regelbrott!

Jag hade ju en regel för min tävling, (en regel jag lärt mig av August 7 år) att den som kan får inte svara.
Men August kan inte sina egna regler, så det blir ju inget pris. För regler är till för att följas!

Men August kunde svaret, det var Neverland som bilden visade. Eller snarare ingången till Neverland. Själva huset ligger så långt in, så det ser man inte ett spår av.
Att planka var liksom ingen idé, stället är bemannat av vakter dygnet runt.

Så ni som tror att the King of Pop lever, så är det där han håller hus.
Är det någon mer än jag som får en känsla av att den där killen aldrig ville bli vuxen?



(Bild lånad från sblocal.com)

Kransarna var borta nu, det var rätt dött där.
Fast fortfarande färska blommor på en sten framför.


Kommentarer
Postat av: Sus

Dit skulle jag vilja åka!

Vilken jävla resa ni gjort.

Avis som f*n!

2010-04-28 @ 18:15:52
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Hej Elin! Vilken underhållande blogg! Jag gillade verkligen innlägget om dig och bonden på rodeo drive:) Hoppas ni kommit väl tillrätta hemma efter den lååånga hemresan! Super trevligt att ha er på besök! Såg bondens nya leksak på facebook... Den såg ut att vara betydligt dyrare än din nya handväska så jag tror du kan gå och köpa den där mulberryn också ;) Vi ses förhoppningsvis i sommar!!

2010-04-29 @ 05:21:01
Postat av: fröken Elin

Cecilia: Tack för senast! Kul att du gillar min blogg, den är mitt lilla "skötebarn" ;-)

Ni MÅSTE komma hit i sommar, vill så gärna träffa er igen! Jodå, Bondens nya leksak lär nog bli några fler handväskor för min del..

2010-04-29 @ 17:27:25
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0