Vilken sopa!

Alltså, egentligen ska jag skriva underhållande inlägg om vår fantastiska Kalifornien-resa och visa alla kläder jag köpt, så att ni blir skitavundsjuka (fast då kan jag ju påminna er om två dygns flygplats from hell, så känns det säkert bättre).
Men jag ids inte.
Orkar inte nu.
Det kommer sen.

Så jag ska skriva om en annan USA-resa i stället.

Den här tjejen förtjänar all sympati nu (ja, jag är en sann royalist, men när jag hör Ockelbo tänker jag i första hand på Sus)




Jag läser inte skvaller. Eller jag köper inte skvaller. Bara när det står i kvällstidningar. Avsaknaden av blankt, färgstarkt papper gör det hela lite mer legitimt.

Sen jag kom hem har jag följt denna kärlekskris slaviskt.
När jag sedan läste att förlovningen var bruten tänkte jag "YES!!!"

Inte för att jag egentligen blev glad. Men hon förtjänar bättre, det är jag säker på.
Och hon var tuff som tog steget.

Sen till Jonas Bergström.
Han blir nog ihågkommen.
Killen som hade chansen att gifta sig med en av världens vackraste prinsessor, men som sumpade det.

En sån sopa!

Det är bättre med Ockelbo!

Kommentarer
Postat av: Sus

<3 Haha! I love you!

2010-04-28 @ 09:57:49
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0