Årets bröllop!!

Det finns dem som säger att årets bröllopsfest hölls i Stockholm den 19:e juni.
Jag säger att det kan ni fetglömma!
Årets absolut bästa bröllopsfest var igår, den 14 (har nu ändrat datumet, eftersom jag skrev fel först. Tur att bruden läser min blogg dagligen) augusti, då det var världspremiär för ett brudpar Jodrén att ge varandra sitt ja.
Så vackra ni var, finaste Per och Rebecka.
Jag klarade mig med en näsduk under vigseln. För jag hade inte fler. Den var dock upplöst i sina beståndsdelar.

Sen dansade vi till halv tre på natten. Det var inte klackarna i taket, för de låg då slängda i ett hörn sen länge.

Fast jag undrar om Säby kyrkskola någonsin blir sig lik igen? Det ryktas om att golvet gungade, även för dem utan alkohol i kroppen.

Galet vilken fest det var!!!

Nu är det tydligen meningen att man ska börja jobba i morgon, även om brudgummens mor och jag under natten hade allvarliga funderingar på om det verkligen var möjligt.

Tack igen, Per och Rebecka, för att vi fick dela detta med er!!

Så fint det hade suttit med en bild på brudparet nu. Skicka gärna en sån till mig och Bonden, för vår kamera var ju trasig..

..och titta...här har vi dem!!

Rebecka Jodrén Fd Sjöström

Kommentarer
Postat av: Rebecka

14 augusti var det igår, men man blir lätt lite virrig av all dans, mat och glada hurrarop! :-)

Tror du kan ladda ner bilden jag lagt på facebook, annars återkommer jag. Dock inte säker på att det finns någon uppkoppling i Varberg.



Och tack för att ni var där och delade dagen med oss. Vi hade också fantastiskt roligt! Och nej; jag tror inte Säby kyrkskola blir sig lik igen... ;-)

/Fru Jodrén

2010-08-15 @ 22:11:19
Postat av: Elin - Bondmora

Fru Jodrén: Herregud, hur kunde jag blanda ihop ert bröllopsdatum med mitt börjajobbetdatum?? Detta ska ändras snarast!

2010-08-15 @ 23:06:39
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: LInnéa Granath

Jag kan bara helt åh fullt hålla med, ett bröllop kan väl knappast bli bättre!?

De var så fina.

Dessutom är det trevligt när man ser att det finns nån mer som har lika ont i fötterna som en själv, tack för att man kunde dela lite gnäll med dig mellan varven;)

Att vi hade höga skor åh får skylla oss själva är ingen kommentar som godkändes från mig under kvällen ska du veta, de förstår helt enkelt inte...;)

2010-08-16 @ 18:36:14
Postat av: Big sister Mrs Strongson

... så jättefina!! Och tänk så fina bonden och hans fröken skulle bli som brudpar!! Jag hoppas att ni blev lite sugna!! Kramisar:):):)

2010-08-16 @ 20:20:58
Postat av: Elin - Bondmora

Linnéa: Fast det borde vara varningstext på skyhöga klackar "kan medföras långvarit smärta i vadmuskel", och när det gäller "att skylla sig själv", det säger de bara för att de inte gillar att vi blir så LÅNGA! ;-)

2010-08-16 @ 20:54:05
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0