Men, kollar inte ni på traktorer?

Det sägs att man genom åren "växer samman" med sin partner.
Hmm, tror det ja.
En kompis på facebook hade skrivit denna status: "har hyrt Case 39..."

Jag tänker: Vilken modell är det, och vad ska HON ha en traktor till??

Sen förstår jag att det är en film hon har hyrt, alltså inte en traktor av märket Case.

På 10 år har jag alltså blivit smått lobotomerad och en traktornörd. Jag, som när jag var nykär i Bonden hamnade på Lantmännen sent en fredagkväll för att titta på traktorer, undrade vad jag hade gett mig in på.
Nu tycker jag det är helt normalt att titta på traktorer i tid och otid.

Fast Bonden tycker att det är helt normalt att det inte går att besöka Stockholm utan att sukta en stund utanför Louis Vuittons skyltfönster (gärna gå in också, och handla, men jag vet inte om Bonden tycker det sistnämnda är lika nödvändigt).

Växa samman var det ja.

Och jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Från början i vårt förhållande satt jag klistrad intill kärleken och såg skräckfilmer för att han gillade det, o då var det filmer typ Saw (tidernas dynga!!) Älskade att sitta nära o pussas, hatade filmerna...



Nu tittar jag inte längre.. Nu pussas jag bara! Men han har fått anamma Mamma Mia, Bridget Jones mm.. :-) fast DET är ju bra filmer!!

2010-08-22 @ 20:18:24
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja det är väl det man gör tillslut, växer samman!

2010-08-23 @ 08:25:02
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0