Hur långt kan man gå?

Vi var på bio i lördags (Snabba cash, rekomenderas, fast utan 20-åriga fjortisar bredvid).
Före filmen skulle vi ladda upp med popcorn.
Det är jättelång kö, och det vet väl alla hur trist det är att stå i en sån.
Plötsligt får Bonden för sig att han ska ha snacks i stället.
Med baconsmak.
Blää.
Så för att få honom att ändra sig, testa om det går liksom, så säger jag:
-Vet du hur mycket FETT det är i sådana????

Då hör jag en fnysning bakom mig, ett föraktfullt skratt, och tjejen bakom säger till sin kille:
- Ja, tänk om man skulle tänka så om allt man äter.

Tjejen bakom känner ju inte mig, så hon vet inte hur jag funkar.
Hon vet inte att jag äter det som är gott, oavsett om det innehåller fett.
Jag äter inte det som är äckligt.
Svinsnacks är äckligt. Det luktar äckligt.
Jag vill inte ha det snett under näsan när jag går på bio. Dessutom ville jag testa hur lättmanipulerad Bonden är.
Om jag kunde få som jag vill ännu en gång.

Bonden känner mig. Han sket i vad jag sa.
Han köpte svinsnacks.
Jag köpte popcorn.

Men jag drabbades av en väldans lust att säga fler saker som hon kunde hänga upp sig på.
VAD tror ni är det värsta man kan säga i en kö?

Så jag vet till nästa gång.



Kommentarer
Postat av: furman

Hon i kön är en jävla apa, det känner jag på mig!

2010-01-21 @ 09:36:17
Postat av: eva

alltså...nåt om att det är så jävla svårt att bli av med svininfluensan borde väl alltid funka...ihop med lite hostningar. utan att hålla för munnen.



jag håller med dig. baconsnacks ger mig kväljningar...

2010-01-21 @ 22:49:53
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja, hon var en apa!

Ska prova svininfluensan nästa gång, eller varför inte "Jo, jag kräktes igen. Hoppas jag kan hålla mig under filmen. Men jag tog med en påse för säkerhetsskull. Jävla vinterkräksjuka!"

2010-01-22 @ 13:52:43
Postat av: fröken Elin

Alltså, det var jag ovan.

2010-01-22 @ 13:53:42
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Bonden

Jag tycker faktiskt om bacon snacks!!!!

2010-01-23 @ 17:43:32
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0