Nej, det är inte svårt att åka till jobbet i morgon..

Jag var med min klass, 2-3:an, och åkte pulka i fredags.
Jag brukar inte blogga om mina elever, men detta är för bra..

Flicka, år 2:
-Jag vill aldrig börja fyran!

Jag:
- Men varför inte, det är jättekul att gå i fyran!

Flicka, år 2:
- För då får jag inte ha världens bästa fröken längre! Jag vill bara ha dig, alltid!

Pojke, år 3:
- Vaddå då, du har ju tur som får ha henne ett helt år till!!!

Så de är rätt nöjda ändå.
Dessutom är de helt fantastiska.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ungar är ju så härliga! Du verkar ha fått en riktigt go hög. Så nu behöver du inte tvivla på din popularitet, för finns det ärligare människor än barn??? Nää...

2010-01-17 @ 19:34:40
Postat av: furman

gud vilka fjäskapor till ungar du har, hoppas det inte var min unge som sa så! ;-)

2010-01-17 @ 19:58:25
Postat av: fröken Elin

Furman: Nej, huuur kan du tro att det var din unge??? ;-) (Jag har tystnadsplikt, vet du)

Anna: Yes, de är jättegoa. Och ärliga. Jag har sagt att det är fult att ljuga!

2010-01-17 @ 20:48:53
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Maria

Fördelen när man jobbar med yngre barn;-) Man får inte höra det riktigt lika ofta bland elever i år 6 och uppåt. Suck man får vara glad att de kommer på lektionerna haha

2010-01-18 @ 10:50:07
Postat av: Bror

De har inget vidare flyt dina elever. Själv får jag ha världens bästa lillasyster hela tiden :-)

2010-01-18 @ 13:41:52
Postat av: eva

mmm.....

det där gör en varm va?

Lika varm som chilin, fast på ett bättre sätt.

Det är skönt när man varit borta en stund. att gå in på din sida.

och läsa alla roliga inlägg.

lite som en godispåse. på en måndag och allt.

2010-01-18 @ 14:29:04
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: Emmelie

Världens bästa barn. Och världens bästa fröken.

Jag saknar er!

2010-01-18 @ 16:39:22
URL: http://emth.blogg.se/
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Håller med Bror! Kram på dig! (Ja, jag VET att du inte gillar kramar... pilutta dig!!)

2010-01-18 @ 17:58:19
Postat av: fröken Elin

Bror och Syster: Och jag har tur som alltid har världens bästa storasyster och storebror! Dessutom tål jag kramar numera, från folk jag känner, men okända som vill kramas, usch för det!

Eva: Så kul att du gillar det, jag blir varm av stolthet (det är bättre än chili!)

Emmelie: Vi saknar dig med!!

2010-01-18 @ 18:22:16
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0