Kräftsoppa och blöta strumpor

Här gör man sig till och lagar kräftsoppa, både till Bonden och traktorteknikern.
Tror ni de kom in? Nej, inte då. Tänk att en press kan vara så intressant.
När jag precis fått hem Desperate Housewives 5 på dvd.

Det är tur att det inte är jag som driver lantbruk.

Skorna från nelly.com levereras på torsdag. I morgon är det skolavslutning. Eftersom jag lär ut veckans dagar så vet jag att torsdagen kommer efter i morgon som är onsdag.
Därför håller jag nu på att gå in ett par skor som klämmer runt vänsterfoten. Det visste jag när jag köpte dem att de gjorde. Fast jag köpte dem ändå (alltså stal jag dem inte).
Jag har nu på mig ett par blöta strumpor som ska bidra till att skorna töjs ut. Tydligen kan man lästa ut skor hos skomakaren (finns det sådana fortfarande?). Men jag ska ha skorna i morgon, ska man vara fin får man lida pin.

De är SÅ fina och har SÅ hög klack.
Jag trippar omring för mig själv här i köket. Lite vingligt är det.
Men jag når allt mycket lättare, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0