Ska han säga!

Bonden hävdar att jag har brutit vårt avtal. Vårt "ingen mer shopping efter USA"-avtal.
Det är visserligen sant. Jag har ju frossat skor denna vecka. Sen ett par till i Linköping i fredags. Och två armband, ett halsband, en väska (jag hade ingen sån!), en klänning, ett linne, en regnkappa och en cd med indisk musik.

Men jag är inte den enda som brutit avtalet. Jag köper i alla fall olika saker, eller åtminstone olika varianter av sakerna.

Bonden har köpt 50 stycken såna här.




Det är värre, tycker jag.

(För övrigt så är keps och puffärm ett stort no no!)

Kommentarer
Postat av: Catharina

Sicken snygg keps!! Bonden kan han!! :-)



O skor måste man ju ha, tycker inte alls du brutit avtalet..O väskor..O smycken såklart.. Nu är det ju sommar o sist var det ju vår.. Måste ju börja från början igen...

2010-06-11 @ 21:38:46
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Helena m. 4

Men...

Hur tänkte han här...?!?

Den matchar ju inte alls det man ser av resten av dina kläder...

Herrejösses, klart att du måste köpa egna kläder om han envisas med att släpa hem sånt' där !

Jag står helt bakom ditt sk. "brott".

2010-06-12 @ 08:40:29
URL: http://mittispenaten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0