Sommarpresent, men vem var den till??

Förlåt den sena ankomsten. Eller frånvaron.
Jag har, pga att virusprogrammet skulle uppdateras, hållig mig ifrån dator och internet några dagar.
Och, ja, det går att göra det!

Men nu är jag uppdaterad igen, så här har ni mig.

Uppdatering sammanföll dessutom med något mindre sammanbrott från min sida, så ni kan tacka Norton för att ni slapp en deppblogg.

Över 120 timmar. Det är vad Boden har jobbat senaste veckan. Men vi hann klämma in ett midsommarfirande. Ofta, och jag har sagt det själv, sägs det att vara bonde är inte ett jobb, det är en livsstil.
Jaha, tänker jag nu, så då räknas inte det jobbet då?
Jag ska aldrig säga så igen!

Jag ska heller ALDRIG använda ordet "bondromantiskt" igen.
(Om jag inte ska beskriva 120-timmarsveckorna, det är bondromantik minsann!)

Några som har fattat vilka som behöver uppmuntran nu, det är LRF.
Det är Bonden som är medlem.

Kolla vad han fick i sommarpresent.

 

Jo, JAG tackar jag. LRF de kan.

Som ni ser går det ingen nöd på mig. Solen skiner och jag har böcker att läsa.
Dessutom har jag sällskap.


En av två.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Som jag har längtat på en uppdatering där jag sitter genomförkyld på jobbet.

Skönt att du är tillbaka! :-)

Kramar

2010-06-30 @ 17:54:54
Postat av: äjj-käjj

Oh, jösses, vilken fin katt! Jag skall bo i ett stort gammalt hus när jag bli gammal och ha hundra katter!

2010-06-30 @ 23:44:30
URL: http://kaydinasvarld.blogspot.com
Postat av: Sus

Jag blir alldeles matt av katter. Knäsvag. För första gången på över 20 år har vi inga katter. Det är tomt.

Så himla tomt.

Men praktiskt.

2010-07-11 @ 13:05:38
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0