Jag skickar det vidare!

Jag har fått en ny kommentar på mitt inlägg om LV-filten. Från lantbutiken.se.

"Hej!
Vill bara informera om vår E-Butik. Länka gärna till oss om ni vill.
Lantbutiken.se - Din jordnära butik!
Lantbutiken erbjuder ett brett sortiment inom lantbruksprodukter, hästartiklar, trädgårdsartiklar, husdjurstillbehör, skadedjursartiklar, byggartiklar, kläder och skor mm.
Varmt Välkommen!
Med vänlig hälsning
Lantbutiken.se"

Jaha, tänker jag, en sån där reklamkommentar. Såna där som hamnar på alla bloggar.
Men när jag surfar runt bland mina favvobloggar är det ingen annan som fått denna kommentar, bara jag.
Visst, bondmora i all ära, men jag bloggar ju om filtar för 7000 spänn.
Självklart har jag kollat in vad de har att erbjuda. Det första jag ser är en stängselklubba, en elrepsstolpe, kompressor och ett lastflak.
Så du, Lantbutiken, jag tror jag avstår för egen del. Men jag säger till Bonden att ni finns. Han kommer att gå helt bananas. Det finns några bönder till bland mina läsare. Jag tror säkert de blir intresserade.
Lantbutiken var det. Så där har ni länken.

Nu till nästa fråga:

Vad får jag för provision?

7000 var det.

Så är LV-filten min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0