En helt vanlig lördag hos bondmoran

Jag hade ju förstått att det skulle hända någon gång, att någon reagerar avigt på det jag skriver.
Men jag hade aldrig kunnat ana att denna någon skulle tycka att jag borde fångas i en råttfälla!
Frågan är hur personen menar.
Ska jag, likt Emils pappa, fastna med stortån, eller ska någon bygga en gigantisk råttfälla som bryter nacken av mig?
Ett tips då:
Gillra den med Louis Vuitton, då går jag garanterat i fällan. Värt att dö för.

Idag har jag hushållssysslat. Tvättat täcken, vädrat kuddar, dammat ovansidor på garderober och städat de båda gästrummen på övervåningen (det tredje, klädrummet, stängde jag dörren till och satte för en dörrstopp. Keep out!)
Så har jag bakat också. Med helt osannolikt lyckat resultat!



Mumsa på den kärleksmumsen!!
Det är hjärtan på den, ser ni??!!!!

Nu ska jag laga middagsmat. Grillade karrékotletter, grillad halloumi, klyftpotatis, majskolvar och grillssås på hemmakokt äppelchutney.

(Nej, jag har inte slaktat grisen själv. Jag dödar bara möss. Fast jag äter dem inte.)

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Det var nog den läckraste kärleksmums jag sett!!!

Och vilken meny... dräggel

Stå på dig!

2010-05-15 @ 20:47:42
Postat av: honsomförrkalladesigfrökenelin

G: Om du åker motorcykel i Östergötland bjuder jag dig på kärleksmums, du har ju byggt snyggaste bloggen till mig (det ör säkert det råttfällan är avundsjuk på) ;-)

2010-05-15 @ 22:37:30
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Äjj-Käjj

MEN så kul! En egen stalker avundsjuk Fantastiskt snygg kärleksmums! Du är duktig du!

2010-05-15 @ 23:41:34
URL: http://kaydinasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0