Om inte om hade varit

Ni kunde fått se bilder på min nya kuvertväska och mitt nya halsband.
Om inte min kamera tagit så dåliga bilder.
Det har verkligen inte med fotografen att göra, inte alls, hon känner sig absolut inte lat i kväll.
Jag hade inte planerat att handla något alls idag. Men så fungerade pumpen som pumpar vatten till Bondens spruta dåligt, så det blev ilfart till Biltema för att köpa en ny. Då passar man på.
Att gå in på Ikano-huset.

Väskan och halsbandet fungerar jättebra.
Det kan man inte säga om den nya pumpen. Den fungerar sämre än den som fungerar dåligt.
Såna ord som Bonden sa om den nya får man inte skriva.

(Men jag planerar att vi ska se SATC2 på fredag, samtidigt som vi lämnar tillbaka den. När man ändå är i stan liksom. Så det var bra att den inte fungerade. Det där sista skrev jag inte. Det var någon annan)


Kommentarer
Postat av: Jejje

Trevlig blogg....skrattar en del:)Jag återkommer hit,det lovar jag/kramar Jejje

2010-05-25 @ 07:39:29
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com
Postat av: Catharina

Ikano-huset... Det är grejer det! :-)

2010-05-25 @ 15:52:44
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Minns du bilden vi tog efter förra filmen?

Bara vi som tyckte det var roligt... Men kul var det!

Kram

2010-05-25 @ 18:46:26
Postat av: Rebecka

Kommer du ihåg bilden vi tog efter förra filmen?

Sushi!

Kram

2010-05-25 @ 18:47:22
Postat av: Rebecka

Kommer du ihåg bilden vi tog efter förra filmen? Sushi!

Kram

2010-05-25 @ 18:48:23
Postat av: Rebecka

Man kan tro att jag spammar dig, men det verkar bara vara något knas med mina kommentarer. Nu lovar jag att sluta.

2010-05-25 @ 18:49:00
Postat av: Elin - Bondmora

Jejje: Välkommen till min blogg, jag blir glad om du stannar!

Cattis: Ja, fast det är för trångt!

Rebecka: Du får spamma mig hur mycket du vill!! Och det var kul med sushi! När ska du se filmen då? Bonden och jag går på fredag. Skit att vi bor så långt ifrån varandra. Men vi måste ses snart!! Saknar er!

2010-05-25 @ 22:35:07
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag ska se den med mitt Bridezillagäng på torsdag. Och instämmer, alldeles för långt ifrån.

Planerar ni någon Stockholmstur i sommar?

Åt förresten från Ciao Ciao (där vi åt förra sommaren) för ett par veckor sedan. Lika gott den här gången.

2010-05-25 @ 22:51:24
Postat av: Elin - Bondmora

Rebecka: Ingen Stockholmsresa inplanerad direkt, allt styrs efter lantbruket. Men om vi ska så ringer jag. Om ni kommer hit så ring!!

2010-05-26 @ 21:09:10
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0