Tack för sällskapet

Snöyran är nu inne på sitt tredje dygn och Bonden röjer snö de flesta av dygnets timmar. För att orka med detta gick han och lade sig tidigt ikväll, och det var honom väl behövligt.
Eftersom att jag då blev sittande själv i tv-soffan tänkte jag passa på att umgås med mina katter. Konstigt nog kunde jag inte hitta någon av dem. Då spenderade jag ändå en längre stund i köket och bakade paj, detta utan två små fyrbenta tiggare runt fötterna. Dörren till deras del av huset (tvättstugan) stod öppen. Ändå inga katter. Att de skulle vara ute är otänkbart, de gillar inte snö.
Sen hittar jag dem. De ligger och sover hos Bonden.
Ja men tack för det sällskapet.

Och till er som väntar: Ullaredsinlägget kommer, jag måste bara ha gott om tid! Fyndbilder utlovas dessutom, men tyvärr inga autentiska bilder inifrån själva varuhuset. 

Kommentarer
Postat av: furman

Du har fått en cherry on top reward av mig!

2010-11-30 @ 10:42:30
Postat av: Elin - Bondmora

Tack! Jag återkommer!

2010-11-30 @ 19:44:41
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0