Inte lika kul

Jag tror inte att det har undgått mina läsare att jag gillar att handla kläder. Jag skulle vilja påstå att alla sorts kläder är roliga att handla. Dessutom älskar jag att läsa modetidningar, kolla på kläder online och bara njuta av vackra plagg. Däremot läser jag inte modebloggar, de inspirerar mig inte. I alla fall inte dem som drivs av unga tjejer som vill ha skjorts och vara barbent mitt i vintern. I jämförelse med dem är jag en gammal tant. 

Jag påstår inte att jag är ett modelejon, men sättet att uttrycka sig med kläder intresserar mig.

Ja, jag gillar att handla.

Utom en sak.

Sockar (eller strumpor som jag efter flytten till Östergötland lärt mig att man ska säga).

Det är grymt tråkigt att köpa strumpor. Det finns inget intressant mode i strumpor.
Hur ofta hör man någon säga:
- Men guuud vilka snygga strumpor, du bara måste tala om var du har köpt dem!!!???

Nej, strumpinköp får mig att gråta av tristess. På grund av detta är det möjligt att jag är innehavare av den mest slitna strumpparken i hela Sverige.

Om det inte var så att jag själv äcklas av bilder på fötter hade ni fått se en närbild av det slitna par jag har fått på mig idag. Fast jag väljer att skydda er från vämjelse. Det ska ni vara tacksamma för.

Det finns fler som funderar över det där med strumpor. Är det någon mer som vill hänga med på denna bloggtrend?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :)

Jag har en tävling just nu som jag tror du skulle gilla :)



Kramen/Jessica

2011-04-13 @ 20:04:53
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Fia Fit

Och jag gillar bara att handla strumpor. Det var det enda jag köpte idag!

2011-04-13 @ 20:53:16
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: Elin - Bondmora

Jessica: Tack för tipset!

Fia Fit: Haha! Men jag misstänker att du även gillar att handla Converse.. ;-)

2011-04-13 @ 21:01:54
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Skönt att jag slapp se eländet!!! ;)

2011-04-13 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0