Nytt, nytt och nytt!

Idag har jag gjort något ovanligt trevligt. Jag har mött upp två fina vänner från förr i en lite större stad, också den från förr. Väl där fick magnetremsan på kortet gå varm.
Vad det bidde? Det bidde ingenting!

Äh, bara skoja, klart det blev.

Ett litet axplock av det jag kom hem med:


Lindex Shop Online - Klänning
Bild från Lindex shop online

Lindex Shop Online - Klänning
Bild från Lindex shop online


Sen har jag köpt en jumpsuite, bilden blir kass men det ska visst gå att klicka på den.


Visit hm.com


De flesta tycker nog att det är asfult med byxdressar. Det tyckte jag också förr. Men inte nu längre. Om jag bryr mig vad andra tycker? Ja, ibland. Men inte i det här fallet.

Det allra mest underbara jag kom hem med var ett par gummistövlar från Tom Joule. En helt underbar butik som funnits i Jönköping i två veckor. De har en ny butik i Stockholm också. Gissa om jag kommer att besöka den?? Pernilla Wahlgren har redan gjort det. Vi gillar samma vi, minsann. (Jag köpte de stövlar som visas på den översta bilden i hennes inlägg.)

Det blev en hel del annat också.
Om jag köpte en väska?
Vad tror ni???

Som kuriosa stod även Ida Sjöstedt i en butik och beträttade om sin design. Jag lyssnade en stund. Sen gick jag, för mina ögon tindrade inte på samma sätt som de övriga åhörarnas gjorde. Visst gör hon jättefina kläder, men det där med att sy, det skrämmer mig.
Visserligen kan man ju köpa hennes kläder färdigsydda, men jag kunde inte kolla på dem, för hon stod i vägen.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Aaaww! Den blommiga var verkligen superfin!!

2011-04-03 @ 10:19:33
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0