Lyckost?

Jag läste en artikel på Aftonbladets hemsida om att Vladimir Putin minsann hade hittat två antika krukor när han dök i Grekland.
I artikeln läser jag följande:

"Det är nästan för bra för att vara sant.

Men lyckosten Putin verkar ha gjort det igen. Efter att framgångsrikt ha flugit krigsplan över Tjetjenien, skjutit tigrar och lyckats ta svart bälte i judo har nu Rysslands premiärminister dessutom råkat snubbla över en antik skatt."
(aftonbladet.se 2011-08-11)

Flyga krigsplan och skjuta tigrar, ska det vara framgångsrikt och lyckosamt?
Jag tycker bara att det är dumt.
SKITDUMT!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Känns som de skrivit det lite sarkastiskt, man hoppas ju det iaf :)



Jag vill ju stanna resten av mitt liv, men är ju lite svårt med visum etc så får se hur det går. I juni kan jag ta examen och ansöka om ett års arbetsvisum. Hoppas bara jag får lån fram tills dess :S kram

2011-08-12 @ 09:37:33
URL: http://www.by-sanna.blogspot.com
Postat av: Elin - Bondmora

Jo, säkerligen är det sarkastiskt menat (men Putin själv tykcer säkert att det gör honom macho). :-)



Håller tummarna för att allt går bra för dig!

2011-08-12 @ 11:09:53
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0