Det artar sig

Idag har jag öppnat mitt första födelsedagspaket som 27+2-åring. Fina Fru Furman gav mig boken "Finns inte på kartan", glittrande väldoftande bodylotion och glittrigt nagellack. Numera är jag inte bara bondmora och fröken, jag är en queen också! Dessutom luktar jag gott, det kan ju vara trevligt för min omgivning. Tusen tack!

Av Bonden har jag fått en Iphone 4, fast den blev kvar i affären där vi inte ska handla den en vecka till. Men om en dryg vecka, när vi handlat den i en affär med en proffsig expedit som heter Konny med K (känn på den), kan ni följa med mig överallt!!
Se fram emot traktorlive-blogging!!

Kommentarer
Postat av: Fia Fit

Tack söta du! Klart att slalom är träning. Och stort stort grattis! Önskar att jag kunde skicka en LV-väska! Kram

2011-02-18 @ 21:11:23
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: SuperSuraSilverSara

Vad härligt med så fina presenter!!

Klart du ska vara en QUEEN! Det är du värd!

Traktorlive - låter nästan lite farligt, fast man kanske inte kör i diket medan man rattar och knappar?



/SilverSara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0