Med lite röda kinder och skämskudden i närheten

Det finns två saker som jag tycker är svåra att säga till folk. Det ena är att säga till någon att den är skyldig mig pengar och det andra är att tala om att jag fyller år. Båda dessa saker får mig att rodna och tycka att situationen blir pinsam.

Men jag provar ändå (för det är ju en annan sak att sitta bakom ett tangentbord).

Jag fyller år idag.
27+2.

Födelsedagar var mer magiska när man var liten. Men sms, kort, telefonsamtal, facebookinlägg och rosor på bordet gör ändå att det känns som min dag.
Bara min.

För er som vet att jag är helt paketgalen så kommer presenterna att fördelas över de närmsta två till tre veckorna. Inte dumt alls.

Kommentarer
Postat av: Ting

Supergrattis!

2011-02-17 @ 19:10:11
URL: http://tingeling579.blogspot.com/
Postat av: Catharina

Jättestort GRATTIS på din födelsedag!!! Hoppas du blir firad med blommor och presenter och att du verkligen får njuta av DIN dag!!



Kramar från Medelpad

2011-02-17 @ 19:11:43
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar
Postat av: Sus

Grattis!



När jag fyllde 40 så träffade jag en bekant. Jag förmådde inte säga att jag fyllde 40 år. För då skulle hon känt sig dum som inte visste det, tänkte jag.



Det säger nog mer om mig.

2011-02-17 @ 20:16:07
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Grattis igen... fast du lovar väl att tala om ifall jag är skyldig dig pengar!!?? <3 KRAM

2011-02-17 @ 23:32:36
Postat av: Linda

Ett stort GRATTIS till dig Elin

Ha en skön kväll

2011-02-18 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0