Den som är snäll får

Jag kan minsann vara snäll. Som idag till exempel. Jag har hjälpt Bonden att bära däck och fälgar i flera timmar. Supersnäll alltså.

Nu tror ni säkert att jag vill ha något för besväret? Faktiskt inte.
Jag fick nämligen finfina julklappar. Ja, inte bara av Bonden, men jag tänkte bara berätta om hans klappar.

Tack vare Bonden har nu min dvdbox-samling uppgraderats med Desperate Housewives säsong 6. Dessutom fick jag en ny handväska (vad annars liksom, totalt fick jag fyra handväskor i julklapp).

Men det bästa var ändå denna. Helt lovely.


Dessutom prutade Bonden till sig en matpincett på köpet. Det ska vara en bonde till att lyckas med det (eller ens komma på tanken).

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Han är allt bra snäll den där bonden!

Tack för senast, alltid lika trevligt att träffa er!

Kram

2011-01-03 @ 17:28:36
Postat av: furman

Men vadå?!? Är det där en väska?

2011-01-04 @ 13:52:19
Postat av: Elin - Bondmora

Rebecka: Det samma!

Furman: Jajamen, det är en lysande väska! ;-) Fast jag kommer endast använda den hängd på en krok bredvid guldspegeln i hallen. Sååå snyggt!!

2011-01-04 @ 15:30:18
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0