En bild säger mer än 1000 ord

Just nu är jag fåordig. Det hör inte till vanligheterna. Vanligtvis har jag 1000 ord att säga.
Därför väljer jag att förstärka min fåordighet med bilder. Dessa bilder illustrerar lite av det jag har haft för mig de senaste dagarna. Utöver det har jag jobbat en del, lagat en del mat, sovit en del och under all den tiden funderat på hur jag ska kunna utrota maskrosorna i min trädgård (tips mottages tacksamt).


Det här, det är ljuvligt för mig.


Lika så det här.


Det är så här man lagar mat med kärlek (titta noga på bilden!)


Till sist valde jag att parkera min bil på en hyfsat varm parkering.

Kommentarer
Postat av: Ester

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 00:36:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0