Smaken är som baken

Jag har storhandlat idag. I samband med besöket i den stora mataffären gick jag en trappa ner. Där besökte jag bland annat en klädbutik som aldrig har snygga kläder. Riskfritt att gå in alltså. Idag hade de naturligtvis en mängd snygga kläder.
Håll i er nu, jag köpte inget!
I stället gick jag in i en affär som hette "Prispressaren" eller nåt liknande.
Ni fattar va?
Inte lika mycket snyggt där.

Jag funderade att slå till på det här.



Varför en amaryllislök nu, tänker ni säkert?

Det är ingen riktig lök. Det är ett ljus.
Frågan är om det är höjden av smaklöshet?

I samma affär sålde de hyrfilmer för 20 spänn, 6 stycken för en hundring.
Ganska nya filmer som "Snabba cash", "Remember me" och "I vildingarnas land".

Jag prioriterade bort amaryllislökljuset och köpte film i stället.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Tror det var ett klokt val..... :-)

2011-06-29 @ 11:00:21
URL: http://blogg.st.nu/cattaslivochtankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0