Det finns fler!!

Det finns saker man får höra om HELA livet.
Som det här.
Nog om det och mer om att JAG HAR SETT EN SOM GJORDE LIKADANT!!!! *

Jodå, när vi var hemma (varför kallar jag det fortfarande för hemma?) i Smallcountrystones för en dryg vecka sen såg jag en pojke som var ute och gick med cykelhjälm på huvudet. Utan cykel!!!

Undra just om vi kan vara släkt??










* Den här meningen har efter ett dygn i cyberspace stoppats via en korrekturläsning. "Nog om det om mer om att JAG HAR SETT EN SOM GJORDE LIKADANT!!!!" Om inte om hade varit så... 


Kommentarer
Postat av: G

Är inte alla släkt med alla därnere...?

2011-11-05 @ 11:27:06
Postat av: Elin - Bondmora

Jo, nästan alla ingår i Långarydssläkten, och det är världens största släkt. På riktigt alltså. ;-)

2011-11-05 @ 14:51:44
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0