Hänt på toaletten

Jag går in på biltemas toalett. Första chocken består i att föregående besökare har slarvat med spolningen.
Mysigt.
Nu håller jag dock på att kissa ner mig, så i stället för att byta toa spolar jag innan jag sliter av mig brallorna.
Nästa chock kommer då kranen går igång för fullt. Tydligen styrs den med en sensor som gått igång på min sjal som nu blir blöt.
Oj så skoj.
Till sist ser jag att det endast finns en sån där skitäcklig blåstork till händerna.
Min värsta fobi typ.
Trots detta drama går jag in en gång till på toan för att fota blåsäcklet.
Jag är knäpp.


Kommentarer
Postat av: Åse

Imponerande vad du gör för dina läsare :)

2011-11-11 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0