Höstmys

Jag gillar att förändra hemma. Inte några stora saker, för basen med tapeter och möbler är sådant som jag vet att jag (eller VI om någon nu vill anmärka på det) kommer att trivas med länge. Det är också sådana saker som tillåter att man förändrar de kompletterande tingen runt omkring.

Det har jag gjort nu.
Hösten smyger sig på och jag vill ha det ombonat och mysigt hemma.

Vardagsrummet:








Badrummet:





Japp, så här vill jag ha det.
Det är mitt verk alltihop, utifall att någon trodde något annat.

Men vet ni? Bonden är GRYM på så mycket annat!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Va, finns Elflugan i vitt? Var var var?

2011-10-17 @ 18:13:06
Postat av: Sus

Snyggt!

Och en silverbricka har jag med...tack för tipset!

2011-10-21 @ 23:27:30
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0