När det går trögt

Jag läser på Aftonbladets hemsida hur spekulationerna går om vem som ska få Nobelpriset i litteratur i morgon.
Delrubriken är följande:

"-Han vinner Nobelpriset"

Under visas en bild på Johnny Depp i rollen som Jack Sparrow.

Några sekunder hinner jag tänka att nu har Svenska Akademien rökt på ordentligt.
Sedan inser jag att det är en annons jag tittar på.

Undra vem det är som har rökt på?
Till mitt försvar ska sägas att jag har jobbat över 12 timmar idag. Jag ska nog gå och lägga mig nu.




Kommentarer
Postat av: Catharina

Skulle vara mer ögongodis än någon annan potentiell vinnare åtminstone.. Kanske kan nominera Johnny i en ny kategori?

2011-10-06 @ 11:02:51
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0