Nu är jag framme!!

Jag är i Linköping. Det är jag i alla fall säker på.
Antingen bygger de om ALLA vägar i den här stan, eller så har de helt enkelt bara bestämt sig för att jävlas med mig. Dessutom går alla trafikljus emot mig. Vem har tid med det?
Tacka vet jag grusvägar med mötesplatser.
Jag hittar inte i den här stan. Tack vare gps:en hittade jag till klänningsbutiken (hrm, trots att jag varit där två gånger förut). Sen ville gps:en att jag skulle ange adress till Ikanohuset.
Vem kan den?
Trots att jag varit i Linköping hundratals gånger hamnade jag inte alls där jag trodde att jag skulle hamna. Det var riktigt nära att jag kom till Vimmerby. Vilket säkert är trevligt i sig, men inte så bra om man tänkt sig att byta ett par (oanvända) trosor på Triumph.

Nu har jag i alla fall hittat rätt.
Dessutom kan jag adressen hem.
Gissa om jag ska skriva in den i gps:en sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0