Men fyyyyy........??

Jag har precis klivit upp ur badet och placerat mig i tv-soffan (jo, jag hann torka mig och ta på mig en badrock innan).
 
Jag slår över till tv3, där det visas hur Patrik Sjöberg och Kajsa Bergqvist tävlar i vinkunskap.
I nedre bildkant står det vad det är i aktuellt glas.
 
"KISS"
 
- Nämenfyfaaan vad  äckligt, har de blandat kiss i vinet!!????!!! Hur vidrigt får det vara!!??!! Visst har jag hört att tv3:s tittarsiffror dalar, men om de tror att det här är sättet att locka fler tittare så kan de ju lägga ner i morgon!
 
Sen smakar de på ett nytt glas.
I det glaset serveras Rolling Stones.
 
Jaha, det var alltså olika rockgruppsnamn på vinerna.
 
Tv3 kan alltså hänga kvar i rutan ett tag till.
 
 

Kommentarer
Postat av: FIA FIT

Ha ha ha vad du är rolig!!!!

2012-08-16 @ 10:03:34
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0