Uppdatering om verifieringsverktyg

(Om det nu heter verifiering, det är jag fortfarande inte säker på. Hur kul vore det inte om det beydde något annat, typ ett annat ord för hemmorrojder?)

Min webmaster, som är en klippa med 24 timmars jour, meddelar att detta är inget jag kan påverka. Det är troligtvis något blogg.se lagt in på alla sina bloggar.

Det är inte så troligt att de ansvariga på blogg.se läser varenda inlägg på varje blogg. Men eftersom de en gång kom på mig med att publicera otillåtet innehåll på bara något dygn provar jag ändå.

Blogg.se, kan ni ta bort det, bara på min blogg liksom? Det är bara snälla människor som läser sen. Jag tror dessutom att diverse elaka virus eller vad nu faran består av inte är så intresserade av min pyttelilla blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0