Låtsasbönder?

Jag kollar på "Fångarna på fortet". I kvällens program är det "Bönderna" mot "Akademikerna".

Men första tanke är att det finns en hel del bönder med en akademisk examen från statens lantbruksuniversitet.

Min andra tanke är vad det är för fejkbönder som hinner ställa upp i sådana där larvprogram? De spelas ju in på sommaren?? Min bonde hade fan inte hunnit det. Fast det hade han inte hunnit på hösten heller. Eller på våren. Kanske att han kan komma ifrån två veckor på vintern. Men då drar jag med honom till Thailand.

För övrigt får de där mediakåta bönderna mig att ta fram skämskudden. Sen byter jag kanal.


Kommentarer
Postat av: Catharina

Klok strategi att byta kanal...Skämskudden räcker inte alltid till.

2012-09-23 @ 20:45:35
URL: http://catiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0