Håll i er nu!

Jag är hemma från Stockholm.

Det blev en toppenhelg...

Vänta lite bara så ska ni få se...










Bara lite till....










Den som väntar på nåt gott......











Trumvirvel.....












Får jag be om största möjliga tysssstnad....










Ni kanske börjar ana?

















Här snackar vi en vacker, stilfull påse!

Och det blir bättre...

 



Dustbag med det allra bästa innehållet....




Den är MIN!!! MIN EGEN LOUIS VUITTON!!!

Bästa Bonden, behöver jag säga mer?

En bild säger mer än 1000 ord.

Eller som Bonden säger:

"För att jag jobbar så mycket. Och du sitter själv så mycket. Och för att jag kommer jobba ännu mera. Och för att du sköter mat och hushåll helt själv (för det mesta, anmärker fröken Elin). För utan dig skulle det inte gå."

 


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Oj oj oj vad smakfullt. Eller blir det för brackigt på byn? Nää.

2009-12-13 @ 18:01:56
Postat av: furman

hehehe!!! Vi måste gå ut och gå med våra väskor nån dag. Du med din äkta vackra och jag med min .... mindre äkta men.... "veeeery good quoliteeee" som bangladesharen i Rom sa...... :-) Nu kommer ett sms till dig angående nåt annat. Kram

2009-12-13 @ 18:42:07
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Det är du värd, jag skulle inte palla en vecka i din ensamhet mitt i vintermörkret...

2009-12-13 @ 19:47:29
Postat av: Big sister Mrs Strongson

... och den är SÅÅÅ JÄÄÄTTEFIIIN!!!!!

2009-12-13 @ 19:48:47
Postat av: Anna

Den är underbar! Så roligt att du äntligen fått din efterlängtade väska!

2009-12-13 @ 20:34:55
Postat av: Rebecka

Så vacker. Och så vackert sagt av Bonden.

Tack för en supermysig kväll!

Kram

2009-12-13 @ 21:20:50
Postat av: Mor och Far

Du är värd alla väskor i hela världen. Kramar Mamma och Pappa. PS. Hälsa Bonden som betalat att vi tagit två av hans öl!!!!!!!!!!!! DS

2009-12-13 @ 21:44:26
Postat av: www.fyranyanseravrosa.blogspot.com

UNDERBART!!!!!!! Jag visste det så fort jag såg hur inlägget var upplagt!



NEJ det var inte jag som pratade dalmål på t-banan men det hade ju varit GRYMT KUL om det hade varit jag.



My god! Vilken väska alltså! Ta hand om din fina väska. Värsta bruttan med Clinique (? kan ej stava) och LV. Det råkade inte vara Sean du köpte väskan av? (Spännig mörk kort kille med rakat huvud)?



Grattis till väskan. Den är du värd! Du borde ha fått den gratis av LV med tanke på din bakgrund :-)

2009-12-13 @ 21:58:05
URL: http://fyranyanseravrosa.blogspot.com
Postat av: Tina

Den är du värd Elin:)

2009-12-13 @ 22:38:02
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Ting

Grymt snygg väska!

Because you're worth it!

2009-12-14 @ 20:03:36
URL: http://tingeling579.blogspot.com/
Postat av: Bonden:

Jag dricker ju desto mer öl i jul.

Fast inte av mina öl.... :)

Sjunger just nu...:Jag är fattig bonddräng:

2009-12-14 @ 21:19:22
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Simon, du är bäst! Jag skrattar högt vid min dator... "Jag är fattig bonddräng..." Hihihihi! Är hon dyr i drift...denna där...?

2009-12-14 @ 21:26:39
Postat av: fröken Elin

Min väska tackar ödmjukast för all uppmärksamhet. Den säger att den är snyggast. Den säger att jag är värd den. Nu blir det till att göra om i gäst/arbetsrummet. För en LV-väska kräver nya tapeter och en egen hyllningsvägg. Sen kräver bokföringen nya bokhyllor med plats för massor av pärmar.

Jag funderar på att lära mig tapetsera. Vad tror ni om det?

(Pappa, du kommer hit och hjälper mig va?)

2009-12-14 @ 22:50:07
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Bonden:

Det är knäckebröd och vatten fram till 22 dec för sedan kommer Eu-stödet och alla bönder blir rika.

Jo, bönder har det bra med Eu-stöd synd att det bara varar några veckor.

Inser att det verkar bli en dyr historia med den här väskan...

2009-12-16 @ 00:16:38
Postat av: fröken Elin

Jag fattar inte varför folk alltid säger att bönder klagar så mycket... Bonden är en sann optimist!

2009-12-16 @ 14:31:33
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Bönner e bäst, sicken (LV-brun?)röta du har!

Du borde ha väskan i din bloggheader.

2009-12-16 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0