Jo, jag tjuvlyssnar

Den här konversationen snappade jag och Bonden upp på Lindex underklädesavdelning idag.

Samtal mellan medelålders kvinna och man vid reastället. På stället hänger ett antal små (och stora) spetstrosor.

Kvinna: - Kan inte du köpa såna till mig??

Man: - Nej

Kvinna: - Jo, kan du inte köpa såna till mig???

Man: - Nej, du har inte small, du är inte så smal.

Kvinna: - Men om jag tränar, då blir jag smal. Kan inte du köpa såna till mig???

Sen fortsätter detta, i över fem minuter. Kvinnan är helt insnöade på att få ett par spetstrosor i storlek small.
Till sist säger mannen: - När du blir smal, då köper jag såna till dig.

När paret sen hade gått så stannade spritångorna kvar. Just det tycker jag är tragiskt. Men konversationen tycker jag var grymt kul.

För min del så fick jag betala mina spetstrosor själv. Men så var de inte i storlek small heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0