Framtidens bloggdrottning!

Lilla fröken Furman har skrivit en sång till Bondens ära.

Att Bonden kör på bakhjulet med crossen och låter Matilda köra traktorn själv, så hon backar på åkern, det tycker hon är helt crazy.

Mitt favoritcitat från denna tjej är dock:

"Ni ska bli kompisar, för en mamma och en fröken, det passar lika bra ihop som en människa och en säng!"

Det är som jag brukar säga "Matilda Furman - the one and only".

Vänta ni bara till hon har en egen blogg. Den kommer toppa alla listor.


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Hahaha, ja det var allt en härlig en! Ingen risk du kan få mamma Furman å spela in en video med handclaps å grejer? ;-)



Sen det där med människa å säng - undrar hur många som inte vill skriva under på det? Men, var kommer det ifrån...? Mamma? 'funderar'

2009-11-08 @ 19:36:19
Postat av: Anna

Hahhaha herregud vad gulligt!!! Så glad man blir av att läsa om såna charmtroll =)

2009-11-09 @ 02:00:05
Postat av: furman

Jag hoppas verkligen inte att hon skaffar sig en blogg, jag skullr bli totalt utlämnad där. "Mamma när hon bajssar med lapptoppen i knät" foto "Mammas hänngtutar efter basstun i simmhalen" foto "Mammas midag til oss barn, en äkcligg gryta somm ser ut som diare" foto

2009-11-09 @ 08:55:40
URL: http://outwitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0