Elin räcker, tack!

I natt låg jag och retade upp mig på delar i den nya skollagen. Men sånt ska man ju vara så fantastiskt solidarisk emot.
Fast här i bloggen, där är ju jag privat.
Bondmora med handväska.

Så jag skippar titeln.
Ni får säga du till mig numera. Fröken lägger vi åt sidan. Elin räcker, eller bondmoran, väskoholicen, bondbitchen, vad ni vill.

Men jag har bestämt mig för att inte vara någon "dygnetrunt"-pedagog. Jag vill kunna gnälla på skollagar mm, som privatperson.

Jag tror nog ni vet vem jag är, ändå. Så inarbetad är jag numera.

Bloggen blir ju kvar.

Och så vi. Jag och Bonden.

/honsomförrkalladesigfrökenelin

Kommentarer
Postat av: Big sister Mrs Strongson

"Lillan", kanske...? Hihi...

2010-05-04 @ 20:39:28
Postat av: furman

Jo tack, jag vet hur det är att känna sig som en syndare när man inte rättar sig in i yrkets jabloner. Nu KAN jabloner stavas på ett annat sätt. Men det skiter jag i.

2010-05-04 @ 22:38:53
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Catharina

Tack för senast! ;-)

2010-05-05 @ 12:42:28
URL: http://catiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0