....så lite "måbra"-bilder på det!

Trots fördomar så var det underbart. Jättehärligt.



Jag och LV på piren i Santa Monica.


Kolla, Bondens frikort!


Malibu beach



Poolen på Hearst Castle


Utmed High Way 1



Mycket vacker kuststräcka....


Min bästa...








Den här bron var visst känd....
Bara skoja! Så maffigt. När vi gick över bron kom det en helikopter. Den flög under bron.


Jodå, även på Golden Gate!


Världens utsikt över San Fransico. Och så Bonden och fröken Elin, så klart!


Här hände jag backe upp och backe ner. Eller inte. Bänk är tryggare!


Tapas på Four Seasons i Montecito


Stranden vid the Boat House. Dagen efter var vi där och åt lunch igen, ute i havet simmade en val. Sånt gillar jag! Förresten ser ni min nya Marc Jacobs där, så snygg!


Hummertaco. Nytt fredagsmys?



Santa Barbara



Markus och Cecilia hade tvättbjörnar på tomten, de var skitläskiga!



En del saker är inte meningen att de ska gå att föreviga på bild. Men åk hit, så vackert!



Cecilia, Markus, Bonden och jag. Så grymt att ha vänner som bor på såna här ställen i världen. Och vilka vänner sen!
TACK Markus och Cecilia!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack för att du förgyller mina dagar med dina inlägg!:)

2010-04-26 @ 21:21:47
URL: http://emth.blogg.se/
Postat av: Eva

Härliga bilder! Vilken resa...

2010-04-26 @ 21:33:37
Postat av: Äjj-Käjj

Jättefina bilder! Fast jag fastnade mest för handväskan ( viktiga saker ). Jag ser inte riktigt men jag undrar om jag inte har en likadan fast vit. Jag är helt kär i min!

2010-04-26 @ 22:13:50
URL: http://kaydinasvarld.blogspot.com
Postat av: Åse

Tack för vi fick dela resan via korten. Ser underbart ut!

2010-04-27 @ 19:35:27
Postat av: Anna

Åh maj gadd!! Jag ser att ni haft en härlig resa och för oss som suttit fast i ett aprilsverige så känns det knappast mer än rätt att ni fick två dygn extra på flygplatsen... i alla fall inte nu när vi vet att ni är hemma i gott förvar =)



Lite avundsjuka blir vi allt!!!! Stora kramar till er

2010-04-27 @ 22:06:52
Postat av: Gustaf

HÄRLIGA BILDER på HÄRLIG resa! (ja, utom hemresan då)

like

2010-04-27 @ 23:43:41
Postat av: Catharina

Wow! Wow! Wow! Åh vad jag blev avis nu! Härliga bilder!!

2010-04-28 @ 10:48:04
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Tove

Underbara bilder! Har också gjort ungefär samma resa men med mina päron när jag var 12. Skulle gärna göra den en gång till!

2010-04-28 @ 14:36:45
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0