Bättre än Ullared

I natt, när jag inte kunde sova, kom jag att tänka på tv-serien Skärgårdsdoktorn. Hur ofta tänker man på den?Dvdboxkåt som jag är tänkte jag "...att den finns nog på box". I kväll, innan jag ska gå och lägga mig, läser jag på texttv om att Samuel Fröler tvekar om den planerade filmen om Skärgårdsdoktorn blir av. Och hur ofta står det om Skärgårdsdoktorn på texttv?????

Men hallå, vilket tecken!! Det är ju meningen att jag ska kolla vad en sån där box kostar.. Klickar mig in på cdon.com, som har HELA SERIEN på rea, 249:-!!

När man kommer över 200 kronor i beställning har man också möjlighet att köpa en annan tv-serie för 99:-!!
Jag kollar snabbt om de har Beverly Hills säsong 4.
Nähä, de hade bara ettan.

Men sen ser jag att just denna fyra finns på REAN för 249:-!!!!!!!!

It´s a sign!!!

Klickar den till korgen.

Kan helt plötsligt köpa en valfri Absolut Music för endast 89:-. Väljer Absolut Cinema, för då får jag 3 skivor för 89:-!!!

Så var jag genast uppe över 600 och slipper frakten.
Ett tecken igen på att jag gör helt rätt.

Jag kan göra fynd jag!!

Bonden?

Han sover...

Förresten är det bara jag som tjänar pengar numera.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Härligt!! Du kan minsann det där med shopping!!



Jag bara måste skaffa "Solsidan"-boxen....

2010-08-17 @ 17:22:54
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: äjj-käjj

Hahahahahahaha! Du är ju skitduktig på att spara!

2010-08-27 @ 10:01:23
URL: http://kaydinasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0