Man kan ju vara ute i snön...

...eller så kan man vara inne i värmen.
Jag har valt det senare. Fast jag gick en runda igår.
När man är inne kan man läsa. Jag har avverkat "Den orolige mannen", "Fyrvaktaren" och håller nu på med "Elsas mode" (och jag tror inte att Sofi Fahrman kommer att klättra lika högt som Mankell och Läckberg, men om hon gör succé med att skriva böcker på bloggnivå så ska jag ge mig in i leken jag med).
Sen kan man fly tillbaka i tiden. Så där 16-17 år. När jag samlade på tuggummin för att få klistermärkena. När jag alltid lekte detta med bästisen. Jag var blondinen och hon brunetten.
När dessa "tonåringar" (med lite väl mycket rynkor) var mina största idoler.

Jag talar så klart om:



Säsong 2 är beställd. Hoppas den kommer innan jullovet tar slut.

För mig handlar jullovet om att ställa om dygnet, läsa mycket och kolla på dvd.
Vara ute i snön? Jag lovar, det kommer jag hinna med. När jag börjar jobba igen.
Då ska jag vara fit for fight på bloggen igen.
Tills dess: Tålamod, mina vänner, tålamod.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Don't worry Fröken, vi har tålamod - den som väntar på någe gott du vet.

Softa på. Din tid kommer ;-)

2010-01-03 @ 18:10:52
Postat av: Anna

Låter skönt Elin! Njut av ditt lov och passa på att läsa o slappa när du hinner!



Vi har tålamod!!

2010-01-03 @ 20:42:01
Postat av: eva

innan jag fick barn så gjorde jag som du. jag softade. och softade. åt lite karameller. och kollade på vhs (ja, fan, jag är ju gammal!)

helt underbart. så fortsätt med det.

nu är det ju en omöjlighet för mig. fast idag var jag ensam en timme i huset. och jag blev så till mig att jag bloggade.virkade.kollade på tv och bara proppade in massa praliner. jag ville liksom hinna allt. och det gjorde jag. men var dyng-slut efteråt...jobbigt att äta så många praliner på kort tid.

softa på.

kram!

2010-01-03 @ 21:13:18
URL: http://frokenblundslardank.blogspot.com/
Postat av: fröken Elin

Jag softar vidare. Tror jag. Förkylningen ligger på laddning. Julen ska städas ut. Jag drömmer om jobbet varje natt. Men soft it is! Jag vilar vidare. Med gott samvete. För jag vet vad som väntar. Kram till er alla, goa bloggläsare!

2010-01-04 @ 00:44:21
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0