I väntan på sommarliv, eller lov menar jag...

Jag skofrossar i väntan på bättre tider.

 

Sylla Shoe SEK 349, Vila - NELLY.COM

Jag ska på bröllop i sommar. Kan tänka mig denna till klänningen. Nu har jag även tänkt ha klänningen på skolavslutningen (sorry Rebecka, men den är FÖR snygg för att hänga i garderoben till augusti!). Undra om jag kan få hem skorna innan onsdag?

Sen ska jag på 30 ½ -årsfest också. Jag har en ny finfin svart klänning. Då behöver jag färg.

 Costa Rica SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Undra nu bara om jag har någon väska till dessa? Eller om jag har 10 väskor till dessa...

Kanske man skulle ha något raffigt också, eftersom Bonden inte blir lockad av pyjamasbyxor och gummistövlar.

Undra just om de här kan locka...
Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Nej, de skulle bara fastna i leran på gårdsplanen. Så blir man fast där, det vill man ju inte. Det finns ju grannar liksom...


Kommentarer
Postat av: Catharina

Åh, snygga skor! Gillar de röda!!



Måste få se dagens outfit på skolavslutningen!!!

2010-06-08 @ 10:10:25
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Härligt med skofrossa! Och klänningar är väl inte till för att hänga i garderoben? (förutom vissa vita, långa då)

2010-06-08 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0