ÄÄÄNTLIGEN!!!

Ända sen jag började blogga, eller till och med tidigare än så, har jag drömt om att bloggen ska uppmärksammas i media.
Lätt glansig i blicken har jag läst olika listor med populära bloggar. Läst bloggtips. Suckat drömmande, om det ändå var min tur.

Så nu har det äntligen hänt!

Inte i någon lokal reklamblaska.
Nej då, rikstäckande medium.

I vilken tidning kan bondmoras blogg passa bäst??

Jo, i LAND så klart!

I sin bloggspecial väljer de ut MIN blogg som ett av bonde-bloggstipsen.

Klockrent alltså.

Stolt?

Skitstolt. Så stolt att jag väckte Bonden halv åtta en lördagsmorgon. Han som skulle få sova ut vaknar med en tidning upptryckt i synen.

Fast sen var jag tvungen att ändra lite i min info.

Jag har ju hunnit bli 28.
Tycker ni att jag ska kontakta Land för en dementi?


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis Elin!

Inte dåligt att bli uppmärksammad i Land! Du får gå med i läsarpanelen och få förmånliga erbjudanden också, såg du det?

2010-03-13 @ 17:16:09
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Tänk att du är MIN lillasyster!!! Jag är också skitstolt!!! GRATTIS!!!

2010-03-13 @ 23:49:51
Postat av: Anna

GRATTIS!!! Hur coolt är inte det?? Dessutom tror jag att du ska låta det där med åldern vara osagt, om bara några år så kommer vi inte våga uppge vår ålder ändå.



Sakna dej!!!

2010-03-14 @ 22:04:24
Postat av: j.fredriksson

Grattis.....jättekul! Jag läste i tidningen land om din blogg.Tänkte då, att den måste jag spana på.......Jag garvade så mycket;))Skitkul att läsa.-lovar att det kommer jag att fortsätta med.

2010-03-15 @ 08:53:45
Postat av: furman

Häftigt!!!! Undrar om min blogg någonsin kommer att stå med i kyrkans tidning.... nej jag tror inte det va....

2010-03-15 @ 09:08:50
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Mona

Bara att gratulera! Klart häftigt att du är med i Land. O som sagt, där passar ju helt klart en Bondeblogg bäst.

2010-03-15 @ 10:41:21
Postat av: Catharina

Härligt! Stort det där!! :-D

2010-03-15 @ 12:02:33
URL: http://catiiis.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Eva: Men undra vad det är för förmånliga erbjudanden? Jag har redan haft en t-shirt med lrf på. ;-)

Syster: Jag är också stolt! Tala om det för alla nu, hur duktig jag är!

Anna: Saknar dig med! Ja, åldern är verkligen onödligt, utom när de vill att jag ska visa leg på systemet. Fast jag gillar det varje gång!

j. fredriksson: Kul att du gillade min blogg, du är SÅ välkommen att stanna!

furman: Men det är väl klart att din blogg passar i Svenska kyrkans tidning. Särkilt inlägget när du körde fast.

Mona och Catarina: Tack! :-)

2010-03-15 @ 17:36:23
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0