Snart så!

Idag, för första gången på evigheter, är det snöfritt på min altan!
Då kan det snart se ut så här igen.


Bonden har dessutom lovat att snickra räcke under de närmaste veckorna.


Här smakar vinet extra gott.


Galet vad jag längtar att få ligga i denna solstol igen (själv, vad trodde ni? Det blir för trångt med två).


Sen planerar jag att införskaffa ett par sådana här.





Varför inte drömma lite om den här...


Önska önska runt i ring
Önska kosta ingenting
Tänk vad man kan ha det bra
Säg vad du vill ha

Snart fyller jag år *blink blink*

Kommentarer
Postat av: furman

de där lysande jättekrukorna har jullan o lasse fast med lite ljuslila sken i. asläckra. passar bra att dricka rosé och titta på dem. Fast ja just det, du pallar ju inte rosé nej... hehe!!! ;-)

2011-02-04 @ 19:20:24
Postat av: Elin - Bondmora

Men jag har sett att handväske-vinet numera finns i rött, det pallar jag!!

2011-02-04 @ 19:53:43
URL: http://bondensfru.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh vilka fina rottingmöbler! Blev sugen på att sitta ute och dricka vin och grilla nu :)



Sv: Ja jag gillar lägenheten. Den är som sagt liten, men kök och allt känns nytt och fräscht.

2011-02-04 @ 23:44:40
URL: http://www.by-sanna.blogspot.com
Postat av: Catharina

Åh! Hur mysigt ser inte det där ut?!



Tror minsann jag ska släntra förbi nån sommarkväll o tjuvsitta lite....Fast just ja,har kanske lite väl långt att klacka...



trevlig helg!!!

2011-02-05 @ 09:32:56
URL: http://blog.st.nu/cattaslivochtankar
Postat av: Rebecka

Ser redan fram emot sommaren; jag kommer!

Och rött väskvin? Låter underbart!

2011-02-05 @ 10:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0