Jag är nog snäll ändå

I fredags hade jag inte en endaste helgblomma. Det var visserligen inte synd om mig för det. Bonden och jag hade en härlig eftermiddag/kväll i min gamla hemstad Jönköping. Det är sådan tid man kan leva länge på.

Men tänk, ikväll, har jag hemmet fyllt av blommor.
Först, igårkväll, var fina vännerna (som äntligen är hemma i Sverige) här.
De hade med sig dessa. Som att det inte räckte med att de kom och hälsade på, för bara det var jättekul.



I eftermiddag kom svärmor med ännu fler blommor.




Jag gillar särskilt den krusiga sorten.

Tänk, jag börjar tro att jag har gjort gott.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tulpaner gör en verkligen lycklig!

Kram

2011-03-14 @ 14:51:23
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Så fiina...

2011-03-14 @ 15:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0