Det gav minsann utdelning!

I helgen bestämde jag mig för att frosta av frysen. Det var sannerligen på tiden och väderguden ställde upp och levererade en temperatur som lämpade sig att förvara de frysta varorna i under tiden.

Frysavfrostning brukar hos oss innebära att matkontot minskas den närmsta tiden, eftersom jag alltid finner varor jag glömt bort och som dessutom bör ätas inom en snar framtid.

Den här gången var det än mer ekonomiskt, för kolla vad jag hittade när jag skulle vrida av säkringen till frysen! Gissa om jag ska frosta av frysen oftare i framtiden, det är ju riktigt lönsamt.


Kommentarer
Postat av: Fia Fit

Är det bonden som smygsparar så att du inte ska shoppa upp alla era pengar på väskor ;-).



Tack igen för boken. Den var riktigt bra! Så jag passade på att se filmen när den gick igen. Boken var som vanligt sååå mycket bättre.

2012-04-03 @ 16:26:51
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: Bondens fru

Jodå, det är Bonden som gömmer pengar, men jag hittar dem alltid! :-D

Vad kul att du gillade boken!

2012-04-03 @ 21:00:42
URL: http://bondensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0