Plötsligt händer det!

Undrens tid är inte förbi!

Anna Lindmarker är snygg i håret!!

Vad ska ske här näst?

Ska Pamela Anderson ta ut silikonet?

Glenn Hysén börja med djupa och genomtänkta twitterinlägg?

Ska Helena Bergström sluta att gråta i varje film?

Kommer vi att se Björn Ranelid blek som en albyl?

Elisabeth Höglund i plattångat hår?

Janne Josefsson kandidera för moderaterna?

Mona Sahlin utan mascara?

Kissie som sommarpratare i P1?

En fabriksgjord lasagne utan hästkött?

Kommer Bondens fru sluta att köpa handväskor?

(Herregud, det där sista var ju inte riktigt klokt)






Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kommer det att sluta blåsa i Bynn?
Är köer ett minne blott på Coop?
Kommer jag vakna utvilad i morgon?

Välkommen tillbaka, jag har saknat dina inlägg!
Kramar

2013-04-08 @ 21:51:21
Postat av: Big sister Mrs Strongson

Vi är allt släkt!!! Precis vad jag också tänkte när jag såg Nyheterna! Anna Lindmarker är ju faktiskt snygg i håret!!

2013-04-10 @ 21:33:53
Postat av: Sus

HAHAHAHAHAHA!

2013-04-13 @ 18:28:13
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0