Ja, just det ja

Jag har ju en blogg. Jag glömmer det ibland. Tanken att lägga ner och avsluta bloggandet kommer då och då, ibland oftare, ibland allt mer sällan.

Nu har jag bestämt mig.

Bloggen blir kvar. Jag förstår ju att ni just nu dansar omkring i rummet, statedivar från soffbordet och högt jublar "Happy days are here again!!"

Men...

Jag tar en paus. Den kan bli ett par dagar, den kan bli en vecka, den kan blir en månad. Håll ut.

I'll be back (fast inte i skepnad som Arnold Schwarzenegger, jag lovar!)


Kommentarer
Postat av: Catta

Klart jag väntar :-) Förstår precis hur du känner.. Kram på dej!

2013-03-21 @ 08:35:59
URL: http://catiiis.blogg.se
Postat av: Marie

Skräms inte så där!!!
Mitt hjärta hann ju nästan stanna innan jag hunnit läsa klart. Pausa på du i lugn och ro :)

2013-03-21 @ 21:57:52
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Du är välkommen tillbaka när du har vilat klart, jag väntar! :-)
Stor kram!

2013-03-22 @ 19:38:25
Postat av: Big sister Mrs Strongson

I´ll be waiting!!

2013-03-25 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0